Організатор опублікував на своєму офіційному сайті Програму підготовки заздалегідь, що надало можливість зареєстрованим учасникам ознайомитися з її змістом та підготувати запитання викладачам.
Програма навчання виявилася змістовною, різноманітною та насиченою. Опанування навчального матеріалу відбувалося у формі тренінгів, інтерактивних лекцій з переглядом відеороликів та презентацій, роботи з кейсом (виконання практичних занять), мозкових штурмів, міні-лекцій з практичною складовою, що об’єднувалися у Модулі.
Тематичне наповнення навчання було наступним:
- Основи ефективного спілкування в професійній діяльності працівників апаратів судів: основні аспекти та психологічні особливості.
- Визначення особливостей спілкування основних комунікативних компетенцій, притаманних працівникам апаратів судів.
- Ефективна комунікація як ознака соціальної зрілості особистості; самоідентифікація та соціальна атрибуція; механізми побудови ефективного спілкування.
- Основні механізми адаптації до професійної діяльності працівників апаратів судів: техніки самоопанування.
- Навички надання домедичної допомоги працівниками апарату суду. Психологічна готовність. Залучення випадкових людей для надання допомоги. Види критичних станів постраждалих.
- Концепція побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи. Основні модулі ЄСІТС ( підсистема “Електронний суд”) її функціональні можливості. Реєстрація процесуальних документів, що надійшли через підсистему “Електронний суд”.
- Мистецтво правового письма та процесуального документування. Нові стандарти судово-процесуального документування.
- Особливості застосування у судовій системі Законів України “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації”.
- Основи тайм-менеджменту. Методики оптимізації робочого часу, побудова стратегії кар’єрного зростання та саморозвитку. Запобігання професійному вигоранню.
- Етичні основи судової діяльності. Професійна етика працівників суду як чинник, що впливає на формування громадської думки. Службовий етикет. Правила дрес-коду для працівників суду. Етика поведінки працівників суду в соціальних мережах.
- Забезпечення безперервної роботи суду в умовах надзвичайних ситуацій.
- Внутрішня та зовнішня комунікація суду. Типи кризових ситуацій у суді.
- Планування та алгоритм дій, спрямованих на забезпечення безперервної роботи суду в умовах надзвичайних ситуацій.
Виконання практичних завдань супроводжувалося модерованими дискусіями за результатами перегляду навчального відео, здійснювалося експрес-опитування з використанням клікерів, ініціювалося обговорення та робота в малих групах.
Слухачі мали можливість висловити свої враження від застосування нової методології навчання, поділитися із колегами думками, виразити побажання для удосконалення навчальної практики НШСУ.
По закінченні навчального курсу Кравець Ярослав отримав відповідний Сертифікат.